BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 26, 2009

\(^_^)/

Yeaaaa!!
Dapat jugak akhirnya...
Huhuhu benda yang sangat diinginkan tu sebenarnya
Hanyalah sehelai leather jacket
Dah lama sangat nak..tapi tak terbeli...
Fikir banyak kali jugak...last2 beli la jugak
Sbb sampai termimpi2 : p

Petang tadi klua pi Sogo ngan family
Saja berjalan2..mak nak beli barang
Ngatkan KL sesak...
Tapi sume smooth je..Waktu shopping pun tak ramai
Pastu pi makan kat our official restaurant
(bagi la suggestion apa pun..last2 kami makan kt sini jugak)
PELITA KLCC

Balik umah..tiba2 bersemangat nak wat
moist choc cake
skang tengah tunggu..ada lagi sejam sebelum kek tu masak
dah kul 1 pagi...
ngantuknyeeeeeeee......



Thursday, December 24, 2009

I want it bad!

Petang ni..tak kire..nak gi dapatkan jugak benda tu!
Setelah bertanya pendapat beberapa org..benda tu sgt berbaloi
Setelah berhari2 fikir..akhirnya keputusan telah dibuat
Mintak2 ada la lagi..
Kalau xde..camne nak menghadapi kesejukan bila balik Germany
Mau nye beku waktu tunggu train nanti
Nape la tak terpikir nak bawak balik Msia satu

Apa benda tu??

Kalau dah dapat baru leh gtau.....

Tuesday, December 22, 2009

Luahan Hati Seorang Isteri

Tajuk entri ni bukannya berkaitan dengan diri Ana
Tetapi tentang Nik Amalina (NA), anak kepada TGNA
(Ini hanyalah pandangan peribadi Ana, tiada bias politik)
Pernah baca luahan hati NA?
Ana faham, penulisannya untuk membela suami dan keluarga
Tetapi terdapat unsur2 yang 'tak patut ada' dalam penulisannya
Terperanjat bila Ana baca karangan panjang NA
Lebih2 lagi NA adalah dari keluarga yang berilmu
Salah satu yang Ana ingat..kritikannya terhadap isteri kickdefella..
dan kickdefella sendiri..tidak perlu membuka aib orang
walaupun jika apa yang diperkatakan itu benar
Ana rasa itu tak perlu..sangat2 tak perlu
Kami semua tau NA berasal dari keluarga yang
mempuanyai ilmu agama yang lebih tinggi
berbanding orang kebanyakan..
Tetapi tidak perlu untuk terlampau 'mengagungkan' kelebihan itu
Kita manusia..tiada siapa yang sempurna!
Jangan disebabkan penulisan NA, hilang rasa hormat
orang ramai kepada TGNA

Ini luahan Ana..respon kepada luahan hati NA


(Ini hanya pandangan peribadi..tidak dipengaruhi dan bukan utk mempengaruhi)

Klik utk baca