BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 27, 2013

Lama betul...

Terasa nak berblogging hari ni
Hidup semakin membahagiakan
Syukur dengan apa yg kita ada yg buat kita bahagia
Keja tadak lagi.. 
relaks dulu kat umah jaga anak (ni pun keja jugak.. lagi byk keja sebenarnya!)


Ariff dah 10 bulan
Kurang dah kebulatannya
Gigi 4 batang
Dah memanjat tak lama lagi berjalan la tu
Merangkak ke hulu ke hilir
Penat mengejar menyebabkan berat dah kembali ke berat zaman bujang

Tak lama lagi nak masuk 26 tahun
Pernah janji ngan En. Hasben
Makan apa sahaja sebelum masuk 26 tahun
lepas ni.....
no more aiskem dgn kuantiti berlebihan
no more keropok2 mamak
no more candies yg berlambak2
no more chocolate yg berbar2
no more oil & fat
skang makan makanan yg berkhasiat je sebab dah makin tua huhuhu
haihhhhhhhh~
(tu la... sape suruh janji macam tu dulu)

Kegilaan skang ni melekat dengan kindle
Membaca... novel best!

Laters, baby!