BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 8, 2012

Fuhh~

Alhamdulillah sampai jugak adik ipar ke Brussels
Dia la yang akan menjaga segala keperluan waktu berpantang nanti
Serius kepala Ana dah tak berserabut
Dulu berserabut gak.. 
pikir sapa nak masak untuk En.Hasben, sapa nak tolong kemas rumah
Ni ada Ija bole la Ana berehat waktu berpantang dengan leganya!

Ija di depan rumah kami di Brussels, no rumah sama macam kat Msia, 53

Part yang paling syok bila orang dari Msia datang bila dapat buah tangan
Segala ulam petai jering, tempoyak dapat di-restock semula
Segala barang berpantang pun diimport khas dari Malaysia

Barang2 nak guna waktu pantang nanti

Lega2..
Skang hanya menunggu masa je.. contraction pun dah rasa
Setiap malam pun asyik mimpi dah bersalin je
Means... dah dekat la kot
Moga dipermudahkan segalanya oleh Allah
Amin.....

0 Gossips: