BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 3, 2010

Genap lagi seminggu..

Selasa depan insyaAllah, Ana akan bertolak tinggalkan bumi Alemania untuk selama2nya sebulan lebih.. Tadi pun dah siap shopping brg2 sket sebanyak utk orang2 kt Malaysia.. bese la.. walaupun ramai kata toksah la beli mcm2.. tapi nak wat mcm mana.. rasa tak sronok plak kalau tak beli pape :D tadi pi beli hadiah mak n ika..kali ni utk Asyraf tadela.. hahaha sep bajet!!

Kat Msia nnt macam ramai je orang nak ajak berjumpa.. so sesapa nak berjumpa tu.. wat le appointment awal2 yer.. takut jadual Ana penuh nanti.. haha bajet jeee :P
(padahal nanti Ana jadi penunggu je kat rumah tu)

Tapi bile balik Msia nanti.. ada 1 benda yg Ana akan rindu..
Muellermilch Erdbeere (Strawberry Milk Mueller)


hahaha mcm tade mende lain kan... tapi siyes la.. memang sedap.. minum ni je leh kenyang sejam.. huhu sejam je la kan.. pastu lapar le balik..

3 Gossips:

hazman aka species1980 said...

Whoaaa.... name brand air tue macam namer player GERMANY.... ;-p

al-lavendari said...

salam.

teringin juga nak rasa muller tu !

kiranya nak berpuasa dan berhari di Malaysia lah ye !

Suhana Suid said...

hazman : mueller adalah common surname kat germany

al-lavendari : nampaknye gitu ler.. berpuasa dan beraya sakan di Malaysia :D