BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 23, 2010

Kini Ana datang lagi..

Tajuk nak lebih kurang sama dengan iklan je..
"Kini Tora datang lagi dengan permainan baru!"
Sure penah dengar kan :P

Hidup Ana makin hari makin menceriakan.. Sebab apa.. Jeng3..
Hari ni pi Alamanda sat.. semalam pi jenguk rumah kt Putrajaya.. saja la.. pi usha2.. biaq lama2 nnt ada penunggu plak.. huhu
Jalan sorang2 kat Alamanda mmg la tak syok.. Tapi nasib baik la ada benda nak cari.. Ada seseorang rekomen kan Ana beberapa ketul buku utk dibaca.. So Ana pi la cari tadi.. Seb bek la jumpa.. Hari ni sempat la Ana beli 4 ketul buku dan 2 magazines

Buku yang direkomenkan tu
"Syahadah Gadis Ateis" dengan "Salju Sakinah"
Lepas jumpa buku tu kt MPH.. Ana saja la pusing2 lagi tgk2 buku lain.. Sekali jumpa satu novel cinta ni.. Novel ni memang pemes giler waktu skolah menengah dulu.. Rasa Ana penah ada novel ni dulu.. tapi dok bertuka2 tangan.. last2 mmg tak jumpa langsung dah.. bila jumpa novel tu tadi.. punya la excited!! seb bek la tak terlompat2 kat situ..
Tajuk dia "Ombak Rindu" Ana pun terus la capai buku tu.. bila nak pi bayar.. jalan kalut2 tiba terlanggar satu rak.. terjatuh la 1 buku ni.. bila Ana kutip sempat gak la tengok tajuk dia "Pemilik Cintaku Setelah Allah dan Rasul" ermmmm.. menarik tajuk dia.. tak pikir panjang.. amik buku tu jugak terus pi kaunter bayaran..


Abis ja shopping2 kt MPH.. pi la round2 Alamanda ni lagi.. usha baju2 raya.. usha kasut raya.. kali ni mmg siyes usha je.. tapi sempat jugak la try.. tapi tak beli dah.. bila pikir ada byk lagi kasut yang tak dipakai2 kt umah..


Abis tu.. dalam pukul 4.30ptg tunggu abah mai amik.. padahal umah 5min je dari Alamanda tu.. bole ja jalan.. tapi tatau la.. sejak balik Msia ni jadi puteri lilin plak.. hehehe muka jadi merah padam kalau kena panas sket.. mengada2!

4 Gossips:

-telordibasuh- said...

tora dtg lagi ngn monyet memancing hehe..wa tgk shooping xajak telor pon...slamt hari raye ana

ijoks2009 said...

Selamat hari raya,selamat bershoping.Apa khabar loni,lama x aktiv YM,sibuk sangat ke?
Kirim salam ngan Tokwan ye.
Jom tengok helmet unik kat blog sy pula.
http://ijoks2009.blogspot.com/2010/09/helmet-santai.html

suhaimi said...

dh abs bc lom buku "Pemilik Cintaku Setelah Allah dan Rasul" tu..besh x?

My MiRa said...

stop here..and say hye...with love mira hussin ^_^