BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 5, 2010

Menu ngarut + gile kasut -_-!

Kemalasan utk memasak melanda, skang ni makan tak tentu ke hala.. kalau lapar sgt.. capai je biskut.. sumbat 2-3 ketul terus kenyang.. sampai ke bila la nak mcm ni.. tapi hari ni cam smgt sket la kan nak masak2.. walaupun tak la beria.. 10 min siap!


Eierknoepfle (makanan tradisional org German) + Fisch Staebchen

ni la bekpes.. ni la jugak lunch..

(abes rajin la niee.. padahal bakar je :P)
Sesape tgk mesti tak slera kan.. makan camni.. tapi Ana selera je.. lapar punya pasal!
Nak kata on diet tak le plak.. berat tak le turun sgt..
stakat 0.1-0.2 kg jeee :P

Skang ni cam bz packing2 brg.. alamak.. part ni mmg plg tak suka la.. bila brg tak abes masuk lagi.. luggage dah full.. jenuh la nak pikir nak sumbat kt mana plak -_-"

Ni baru hadiah2 dan barang2 yang kwn2 pesan

Mende la yang Ana bawak balik ni.. tapi 5 psg kasut.. for sure.. itu tak leh ditinggalkan.. haha
itu dah amik suku space luggage tu.. mane tak penuh kann...
Tak campur lagi kasut2 utk mak.. adik.. siyes la Ana gile suka kasut.. pakainya tak.. yang Ana hentam ttp hari.. sandal bese gak.. Apsal nafsu kt kasut ni tinggi sangat.. sampaikan Ana ada 2 psg kasut yg sama jenis.. tapi warna je lain..

Nak bawak balik... err tak byk sgt kannn.. hoho


antara kasut yang terpaksa ditinggalkan.. kalau dpt space sbesar kontena.. sure Ana angkut balik dah

Mende la.. pasal kasut pun leh jadi entri... tapela.. ni entri khas utk peminat2 kasut je.. sape yang tak minat tu.. sure tak phm :P
Dapat duit scholar org suh buat makan.. ni pi beli kasut banyak2 wat paa...

6 Gossips:

ijoks2009 said...

salam..Hmm banyaknya kasut,dah nak balik Malaysia ke? Berapa hb?
selamat pulang..

saya_arief said...

sedap nye bekpes dye..
nakk..
:D

cik aiLebiu said...

huhhu saya faham sgt ni...dulu pun sy macam tu juga...main2 angkut2 je kasut berkotak2 klu nk balik...

Suhana Suid said...

ijoks : balik slase depan.. :D

arief : nak kee.. err tak sedap ni.. xpe? :P

cik aiLebiu : fuhhh~ seb bek ada yg memahami...

Anip™ said...

menu mknn nmpk sedap..bole try tak..hehe..byk nyer kasut..kasut gombak..

Syafrizal said...

menu yang menarik hehe tapi kasut terlampau banyak hehe....