BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 26, 2010

Dein kopftuch ist sehr schoen..~

Tadi Ana kua membeli barang umah sket.. Besela..hujung minggu sume barang rumah dah abis.. Tak la lama sgt..dalam 2 jam je..pastu gi makan aiskem jap.. tibe2 teringin plak.. pas abis makan.. Ana pi la kat bus stop nak tunggu bus balik rumah.. Ada 2 org macik yg dok tunggu situ jugak.. sorang macik Turki dan sorg lagi Deutsche..


Ana sengih2 je la kat dorang.. sbb tak tau nak sembang ape.. dorg dok bercerita hal anak2 dorang.. tapi tibe2.............. Ana rasa mcm tudung Ana kena tarik2! cuak sat.. tersangkut kat mana plak pikir dalam hati.. pusing2.. rupe2nye 2 orang macik ni dok belek2 tudung Ana.. laaaaaaa...

"Dein kopftuch ist sehr schoen!"
(Tudung awk sangat cantik!)

Hahaha..wat Ana suspen jee.. dorang teruja dengan batu yg ala2 berlian kt tudung ni.. siap tanya wat sendri ke.. beli kat mana..siap komen lagi pemilihan warna yg cantik dan sepadan.. kebetulan Ana pakai tudung pink..bag pack plak pink hahaha

Ok... itu je la cite nye :P

1 Gossips:

al-lavendari said...

salam. lama tak singgah sini. nak campur borak pun saya tak pakai tudung. hehe