BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 24, 2010

Pembantu Rumah Ana..

Gembiranya..
Pembantu Rumah Ana Cik Robomop dah sampai..
Beli dah lama tapi baru hari ni sampai..
Pas ni.. tade la sakit2 pinggang dok membongkok lap2 habuk..
hehehe

Sebenarnya nak bagi mak benda ni..
Sure umah kt Selayang tu berabuk je kalau mak abah slalu kt Putrajaya
Jangan risau..kini ada Robomop! haha iklan sket

Tapi Ana guna dulu la yerrr... :P

8 Gossips:

Khairunnisa' said...

-.- Ingatkan apa lah tadi. Ingatkan orang gaji.

Tipah tertipu! :)

Suhana Suid said...

kwang2..org gaji gak tu =P

Hasrol Nizam said...

nak tgk, tapi tenet slow..robomop tu macam mana ek..

Suhana Suid said...

robomop ni..sejenis alat..yg akan bersihkan lantai umah secara auto..juz set kan masa..lepas tu dia akan gerak sendiri

kHairuNniSa said...

lol..pemls abis

Suhana Suid said...

haha..ala time2 exam camni..malas la nak sakitkan pinggang

DuniakuAbstrak said...

aku igt nak cpta satu alat di panggil kucing mop..x perlu guna tenaga elektrik, mesra alam..letak kucing kat tengah2 pastu biarla dia jalan..hehe

Suhana Suid said...

err..sian kucing tu..diperalatkan.. :P