BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 13, 2010

Diana + Award + Shopping = Smile on face

Ana dah ada hobi baru!! Lomography..yeaaa.. Diana Mini Ana pun dah sampai..pasni leh la layan amik gambar2 comel :)


Camera ni comel je..cam camera mainan..waktu Ana amik guna camera ni..sume org cam pndang je..huhu..agaknye sbb bunyi die kuat sgt kot..siyes cam old skool sket guna camera ni..

tapi nak tgk gambar2 yg Ana amik lambat sket la..sebab kena cuci dulu film tu..berdebar2 lak nak tgk hasilnye..
ni sekadar gmbar hiasan je...

spatutnye gambar Ana yg amik akan jd lebih kurang camni..tp 1st timer kan..kot2 terover exposure..rosak sume gmbar..harap2 tak la..

Haaa...Ana dapat satu award dr feveret blogger Ana..mekacih yer Husna..sgt2 suka :)

So Ana nak kasi award ni kat org len gak.. Yanie, Fatin sile la amik yer..

Ni gambar semalam..Ana jalan sorang2 kat Stuttgart..saje shopping baju sehelai dua..dah lama tak bershopping rasanya..shopping is the best therapy..yekee? haha tak kot..sronok dpt baju baru..tp tak sronok sbb duit abes :P

Lepak2 kt park jap..sambil tengok langit..tengok orang..huhu tade keje

***
nak bawak diri ke France..bukan nak jumpa adik...tapi......

3 Gossips:

-Melissa Rina- said...

wah~~ cool sgt2 camera lomo itu =)nanti da siap cuci gambar2 tu silelah upload =)

Suhana Suid said...

hehe mesti2..harap2 menjadi la gmbar tu sume :D

ermilia said...

hobi yang besh... :)