BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 18, 2010

Mee udang...


Baru la Ana faham...
Nape ada benda2 yang tak pernah jadi terjadi
Ada udang di sebalik mee rupanya
Masing2 dengan agenda dan strategi masing2
Niat tu baik.. tapi matlamat tak menghalalkan cara..
Nak gelak guling2 je rasa bila tau hal sebenar haha

"I know.. I know all about
your motives inside, and your decisions to hide"

lagu ni leh jadi music latar belakang tatkala membaca ayat2 kat atas.. lirik sgt kena~ huhu klik button play utk dgr.. keras sgt plak.. Trapt- Headstrong lagu waktu skolah2 dlu.. :D

Tuka topik..
Cuaca kat Germany skang ni.. panas yang amat..
Panas kat sini.. Panas lagi kat sana nanti..
Nak kuar exercise pun memang tak larat walaupun junior2 dok mengajak
Mintak mahap la yer adek2.. pas abis exam ni akak join la ehh..
Siyes berat badan turun mendadak disebabkan kepanasan.. nak makan tu rasa malas la sgt2..
Asyik dok minum je sebab dahaga.. last2 kenyang dengan air

Ok.. sambung study balik~

p/s - gambar kat atas tu hanya sekadar hiasan semata2..nampak mee plak yang disebalik udang hehe... nampak sedap... tapi tak berselera nak makan~

6 Gossips:

ayin~weeweet said...

xapa.anggap panas tu satu latihan

Ummu Ash said...

ehehehe....study lam bilik air ana....kehkehkeh bukak paip hujan :P

Suhana Suid said...

hehe.. sambil2 tu nganga skali.. ilmu dapat.. panas badan dan dahaga pun hilang.. 3 in 1!
tapi tak dpt lawan lagi 5 in 1Malaysia kekeke

Syafrizal said...

kalau sapa ada ghout takyah makan udang hehe

mizi said...

apakah maksud udang di sebalik mee itu?..tentang peribadi atau tentang pemerintahan kerajaan Malaysia?

Suhana Suid said...

blog ini tiada kaitan secara directly tentang politik. kias yang digunakan hanyalah utk fahaman peribadi.