BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, July 24, 2010

Zindagi ek safar hai suhana...

Lamanya lagi rasa.. Tak sabaq2 nak balik dah ni..
Ada lagi 16 hari.. *_*
Walaupun kat Msia nanti Ana akan mati kutu mcm la ni jugak..
Tak kireee.. huhuhu

Plan2 Ana kt Msia.. Hurmm apa eh.. Haaa nak kena wat plan ni.. Ada pun keje :P
Tapi yang Ana tau.. First skali, Ana nak belajar belasah keta Asyraf.. takmo dah la bawak Ferrari Ana tu.. haha kata nak jadi automotive engineer kan.. takkan bawak manual pun tersangkut2 lagi :P

Bukan kereta Ana

La ni kat sini.. kejap panas.. kejap sejuk.. kepala pun rasa berat dah ni, tekak pun dah lain mcm.. rasa ni memang Ana dah kenal sangat.. tak lama lagi demam la tu -_-!

Rasa dunia dah terbalik.. siang malam takde beza.. breakfast jadi dinner.. supper jadi lunch
seb bek yang bezakan.. waktu solat je..

Ni pun baru terjaga.. ngatkan pukul 10 pagi.. rupanya 10 malam.. tingkap sume tertutup.. aduhaii cik Suhana awat la jadi lagu ni...

Tadi tertengok abah post lagu "Sanggam" kat fb dia.. hahahaha haa abah dah terer naaa!!
Tringat satu lagu hindustan lama ni.. sapa kaki cite hindustan dlu2.. sure tau..

Zindagi ek safar hai suhana
Life is a wonderful journey

(Agaknya nama Suhana ni dari lagu ni kottt :P hahaha)

0 Gossips: