BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 25, 2010

Berbasikal di petang Ahad..

Jumaat lepas Ana dapat panggilan utk temuduga kerja..Alhamdulillah..dapat jugak..rasanya dah berbulan Ana hantar application tu..Ana apply keje kat pejabat pos..keje bese..utk dapatkan duit sampingan sambil amik pengalaman kerja di sini..

Interview Selasa ni..kalau ada rezeki Ana..dapatlaa..tapi kalau tak dapat pun takpe..So petang tadi, Ana pergi la tengok kat mana tempatnya nanti..jauh la jugak..berbasikal dalam 10min..tercungap2 jugak sebab turun naik bukit -_-!

Pejabat Pos/ Briefverteilzentrum Ravensburg

Basikal tu pulak memang basikal lelaki..punyala tinggi..bila nak naik ka, nak turun ka, sket punya susah..terjengket2 sbb kaki tak sampai! hahaha tapi rasa seronok sangat2..dah lama tak naik basikal..teringat zaman kanak2 dulu..

Ni la basikal nye....

Lepas balik dari tempat tu, ajak la sahabat Ana tadi pegi makan..belanja kebab..sian plak dia..sanggup temankan Ana..Alhamdulillah nasib baik la ada sahabat mcm ni.. : )

Ps : Result Fahrzeugdesign/Car Design dah kua..Alhamdulillah..sangat gembira dengan result tu..tak sangka lecturer bagi grade mcm tu : )

0 Gossips: