BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 27, 2010

Kenangan di DEFTECH

Staf DEFTECH

Bila tgk gambar2 teman di DEFTECH..rasa rindu plak dgn mereka semua..walaupun tak sampai setahun Ana bersama2 mereka..tapi hubungan tu Ana rasa rapat..sebelum masuk DEFTECH, sume dah kenal Ana..huhu..sebab staf tak la ramai sangat..dalam 60 lebih je..


Produk2 DEFTECH

Teringat lagi..waktu pagi..kami semua akan bersenam beramai2..termasuk big boss CEO hahaha kelakar bila teringat balik! sape2 yg berkasut tinggi.. pun terpaksa jugak buat lompat bintang tu! hahaha

Lepas tu..bila bosan..mesti Ana ke pantry..wat air sambil borak2 dgn kak Yam..bos pantry..walaupun Ana tak banyak sangat bercerita..terhibur dgr cite kak Yam :P mcm2 kisah keluar..

Kakak2 di DEFTECH yang menjadi sahabat Ana

Waktu lunch plak..kami makan beramai2..mangkuk tingkat..big boss pun join skali.. Lt. Col. Sulan.. dia selalu tegur kata mata Ana cantik..pastu staf lain menyakat kata dia nak wat Ana jadi menantu..hahaha.. tergelak balik ingat semua ni..

Staf di bahagian engineering..bahagian Ana..sume sangat2 peramah dan suka menolong..ada satu kisah..waktu tu kereta Ana rosak..memang tak leh nak gerak..bese la..Ferrari Ana tu kadang2 wat hal sket..masuk air bila hujan..hahaha.. membe2 kat engineering division la yg tolong repair..dorang sanggup tinggalkan lori2 yg belum di repair..utk tengok kete Ana..ohhh terharunya waktu tu.. :D

Ana takkan lupa kenangan di DEFTECH..insyaAllah satu hari Ana akan balik dan jenguk2 keadaan mereka kt sana :)

0 Gossips: